Zapraszamy do udziału w konkursie na projekt graficzny plakatu XXXI Festiwalu Kultury Ekologicznej w Józefowie na Roztoczu. Wszystkie informacje o konkursie zawarte zostały w regulaminie zamieszczonym poniżej.
Regulamin konkursu na projekt graficzny plakatu XXXI Festiwal Kultury Ekologicznej w Józefowie na Roztoczu.
Organizator:
Miejski Ośrodek Kultury w Józefowie.
§1
Przedmiot konkursu.
Miejski Ośrodek Kultury w Józefowie, zwany dalej Organizatorem ogłasza
konkurs na projekt plakatu XXXI Festiwal Kultury Ekologicznej w Józefowie na Roztoczu.
§2
Warunki uczestnictwa w konkursie.
-
Celem konkursu jest wyłonienie i wytypowanie do realizacji projektu
graficznego, który może stanie się plakatem promującym Festiwal Kultury Ekologicznej w Józefowie
na Roztoczu. -
Konkurs ma charakter otwarty i może wziąć w nim udział każdy.
-
W konkursie mogą brać udział jedynie te prace, które nie brały
udziału w innych konkursach. -
Udział w konkursie jest bezpłatny i całkowicie dobrowolny.
-
Do konkursu każdy z uczestników może zgłosić od jednego do trzech
(maksymalnie) projektów.
§3
Wymagania jakie powinien spełniać projekt.
-
Grafika może być wykonana w dowolnej technice.
-
Projekt graficzny plakatu powinien zawierać grafikę autorską, oraz
pozostałe elementy obowiązkowe:
-
-
-
nazwę wydarzenia: XXXI Festiwal Kultury Ekologicznej w Józefowie na Roztoczu
-
datę festiwalu: 10-11 sierpnia 2024r.
-
miejsce festiwalu: Józefów na Roztoczu
-
stopkę z miejscem na logo partnerów
-
adres strony internetowej www.jozefowmok.pl
-
-
Autorska grafika powinna nawiązywać do charakteru festiwalu.
-
Zgłoszenieprac następuje poprzez przesłanie plików graficznych JPG, PDF, TIFF na adres email: [email protected],
w tytule e-maila prosimy napisać: Konkurs: „plakat EKO”. -
W konkursie będą rozpatrywane tylko i wyłącznie prace, które
zostały wysłane na w/w adres email do dnia 10 lipca 2024 roku włącznie. -
Do konkursu zgłaszać należy plik poglądowy (prewkę) projektu plakatu proporcjonalnie pomniejszony w stosunku do oryginalnego wymiaru (980×680 układ pionowy) w formacie JPG, którego wielkość nie powinna przekroczyć 2 MB.
-
Wtreści wiadomości należy podać adres poczty elektronicznej, na który przesłana ma zostać wiadomość potwierdzająca przyjęcie zgłoszenia oraz imię, nazwisko, adres, rok urodzenia i telefon kontaktowy autora.
-
Członkom Komisji Konkursowej zostaną zaprezentowane prace, a po rozstrzygnięciu konkursu zostanie sporządzony protokół, który podpiszą członkowie Komisji Konkursowej.
-
Komisja Konkursowa w ciągu 7 dni od wyznaczonego terminu nadsyłania prac poda do publicznej wiadomości nazwisko autora zwycięskiego i wyróżnionych projektów.
-
Autor nagrodzonej pracy zobowiązuje się, w ciągu 7 dni od ogłoszenia wyników, dostarczyć do Organizatora plakat , w formacie JPG, PDF, TIFF, profil kolorystyczny CMYK, rozdz. 300 dpi, rozm. 680 x 980 mm (+ spad 4 mm).
-
Z chwilą zamknięcia konkursu, Autor nagrodzonej pracy (plakatu) udzieli Organizatorowi konkursu niewyłącznej, zbywalnej (z prawem do sublicencji), bez ograniczeń terytorialnych, bezpłatnej licencji obejmującej prawo do wykorzystania pracy w następujący sposób:
-
-
-
używania i wykorzystania w działalności statutowej oraz wszelkiej innej działalności promocyjnej, reklamowej, informacyjnej oraz gospodarczej
-
utrwalania i zwielokrotniania wszelkimi technikami graficznymi
-
zwielokrotniania poprzez dokonywanie zapisu na nośnikach elektronicznych
-
publicznego wystawiania i wyświetlania na wszelkich imprezach otwartych i zamkniętych
-
wykorzystania przez Organizatora projektu lub jego elementów składowych do stworzenia pozostałych materiałów reklamowych związanych z Festiwalem
-
wprowadzania do obrotu, wydawania i rozpowszechniania we wszelkich materiałach promocyjnych, informacyjnych, wydawniczych i innych z wykorzystaniem utworu (plakatu), umieszczania w Internecie.
-
-
§4
Kryteria oceny.
-
Pracezostaną poddane ocenie przez Komisję Konkursową, w której skład wejdą Organizatorzy Festiwalu. Komisja, biorąc pod uwagę wartość artystyczną i jakość estetyczną pracy, oceni także jej zawartość merytoryczną, czytelność i siłę marketingową.
-
Komisja Konkursowa dokona wyboru jednego najlepszego projektu oraz może wskazać projekty wyróżnione.
-
Decyzja Komisji jest niepodważalna.
-
Decyzje Komisji są ostateczne i nie przysługuje od nich odwołanie.
§5
Warunki ogólne.
-
Osoby nadsyłające swe zgłoszenia w ramach konkursu tym samym wyrażają zgodę na przetwarzanie przez Organizatora swoich danych osobowych wyłącznie na potrzeby konkursu w zakresie koniecznym do prawidłowego przeprowadzenia
konkursu (ustawa o ochronie danych osobowych z dn. 29 sierpnia 1997 roku Dz.U. Nr 133, poz. 833 z późn. zm.). -
Zgłoszenie pracy do konkursu jest jednoznaczne z przyjęciem warunków niniejszego regulaminu i oświadczeniem, że prace zgłoszone na Konkurs zostały wykonane osobiście.
-
Przekazanie prac konkursowych oznacza jednocześnie, że przekazujący oświadcza, iż nie naruszająone praw osób trzecich, w szczególności nie naruszają ich majątkowych i osobistych praw autorskich. W przypadku wystąpienia przez osobę trzecią z roszczeniami wynikającymi z tytułu naruszenia praw określonych powyżej osoba przekazująca zrekompensuje Organizatorowi, jako wyłącznie odpowiedzialna, koszty poniesione w związku ze skierowaniem przeciwko niemu roszczeń odszkodowawczych, zwalniając Organizatora od wszelkich zobowiązań, jakie powstaną z tego tytułu.
-
Niniejszy Konkurs nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z 29 lipca 1992 r. o grach losowych i zakładach wzajemnych (Dz. U. Nr 68, poz. 341 z późn. zm.).
§6
Nagroda.
-
Za zwycięski projekt zostanie przyznana pieniężna nagroda główna w wysokości 500,00 PLN netto (pięćset złotych 0/100).
-
W przypadku, gdy wybrany projekt był realizowany grupowo, nagroda zostanie podzielona w równych częściach pomiędzy osoby tworzące zespół. W przypadku instytucji lub podmiotów gospodarczych kwota przekazana będzie na podmiot, który zgłosił projekt.
-
Wypłata kwoty z tytułu nagrody głównej w ciągu 14 dni od daty ogłoszenia wyników konkursu.
§7
Prawo własności i prawo wykorzystania zwycięskiego projektu.
-
Zwycięski projekt plakatu stanie się własnością Miejskiego Ośrodka Kultury w Józefowie w zamian za wypłaconą nagrodę pieniężną. Jest to jednoznaczne, z przejęciem przez Organizatora na wyłączność majątkowych praw autorskich do projektu oraz możliwością wykorzystania go dla własnych potrzeb.
-
Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do ewentualnych modyfikacji zwycięskiego projektu, z poszanowaniem oryginalnej formy, w celu jego skutecznego wykorzystania.
§8
Postanowienia końcowe.
-
Najciekawsze projekty mogą zostać opublikowane na stronie internetowej Organizatora, oraz na Facebooku.
-
Wybrany plakat zostanie wydrukowany i rozpowszechniony zgodnie z zaplanowaną kampanią reklamową.
-
Organizator zastrzega sobie prawo zmian postanowień niniejszego regulaminu w każdym czasie bez podania przyczyny.
-
We wszystkich sprawach spornych decyduje Dyrektor Miejskiego Ośrodka Kultury w Józefowie.
-
Niniejszy regulamin podlega ogłoszeniu na stronie internetowej Organizatora:
www.jozefowmok.pl